Forum / Makeup / Makeupförslag!

Josephine Caspari
(Gäst)

Hejsan!  Jag undrar vad ni använder för märken/ produkter på era kunder? Jag har kört mycket på Kryolan och Isadora. Nu börjar min foundation från Kryolan ta slut och funderar på att byta.  Vill gärna höra vad ni använder för baser och gärna om det finns andra produkter ni rekommenderar?  

Mon, 29 June, 2015 20.14 + Svara med citat
Sini Siambalis
Sini Siambalis
Stockholm

Jag kör mycket med MAC's "Face & Body"-foundation... och även deras Studio Fix-foundation... Dem har ganska mycket olika foundation, beroende på om man vill ha lätt täckande, medium täckande, heltäckande, för torr hud, matt osv... Tycker även Make Up For Ever's HD Foundation är mycket bra!

Lycka till!

Tue, 30 June, 2015 0.23 + Svara med citat
Karin Fröderberg
Karin Fröderberg
Jönköpings län

Jag gillar Färg och Genhedens baser. De är väldigt bra och prisvärda. Oftast köper jag heltäckande baser, sen har Kryolan en jätte bra utblandning som man droppar i sin bas för att få mindre täckning. Jag har även blivit ett STORT fan av Inglot, men jag vet inte om de har några butiker i Sverige.

Fri, 10 July, 2015 13.30 + Svara med citat
Frida Härjerud
(Gäst)

Jag rekommenderar ICONA från tailorbrand, har gjort lite arbete för dem. Produkterna håller riktigt hög klass. Om ni är intresserade av fria samples hör av er frida.harjerud(at)2nordic.com

Sat, 1 August, 2015 17.12 + Svara med citat
Sini Siambalis
Sini Siambalis
Stockholm
Karin Fröderberg (Fri, 10 July, 2015 13.30)

Jag gillar Färg och Genhedens baser. De är väldigt bra och prisvärda. Oftast köper jag heltäckande baser, sen har Kryolan en jätte bra utblandning som man droppar i sin bas för att få mindre täckning. Jag har även blivit ett STORT fan av Inglot, men jag vet inte om de har några butiker i Sverige.

Ja Inglots ögonskuggor är fantastiska!! Har inte provat deras foundation... Tror man kan beställa via nätet, men tror inte det finns något svensk sida, inte va jag har hittat.

Fri, 7 August, 2015 23.02 + Svara med citat
Nina Vesterlund Vallo
Nina Vesterlund Vallo
Västmanlands län

Nu lägger jag in ett svar här, fastän frågan kom i juni : ). Jag använder (på mig själv och på kunder, oavsett tillfälle) Mary Kay´s alla produkter. Både hudvård och makeup. Deras foundation och puder är såå bra. Finns inte i butik dock. Man köper av en återförsäljare. Jag använt och sålt produkterna i 8 år nu. Innan det var Christian Dior mitt favorit- och ansvarsmärke när jag då jobbade på Åhléns. Lycka till!

Wed, 7 October, 2015 11.29 + Svara med citat
dear jack
Stockholm
Sini Siambalis (Fri, 7 August, 2015 23.02)
Karin Fröderberg (Fri, 10 July, 2015 13.30)

Ja Inglots ögonskuggor är fantastiska!! Har inte provat deras foundation... Tror man kan beställa via nätet, men tror inte det finns något svensk sida, inte va jag har hittat.

Du kan prova att köpa i AliExpress(about us  http://www.dear-fashion.com)

Tue, 13 October, 2015 11.27 + Svara med citat

Visar 1 – 7 av 7

ANNONS
ANNONS
ANNONS
ANNONS
ANNONS