Forum / Makeup / hur mycket betalt tar ni för sminkning & hårstyling?

Lina
(Gäst)

Hej! 
Jag funderar på att försöka fixa någon som kan komma hem till mig & sminka & fixa mitt hår på min student, dock vet jag inte priserna, så tänkte höra vad dem flesta tar för att komma hem till en privatperson & fixa sminket & håret till en stor dag? Jätte tacksam för svar då jag vill kunna veta hur jag ska räkna allting =) 

Wed, 4 February, 2015 12.28 + Svara med citat
Kim Ikonen Jennings
Kim Ikonen Jennings
Stockholm
Lina (Gäst) (Wed, 4 February, 2015 12.28)

Hej! 
Jag funderar på att försöka fixa någon som kan komma hem till mig & sminka & fixa mitt hår på min student, dock vet jag inte priserna, så tänkte höra vad dem flesta tar för att komma hem till en privatperson & fixa sminket & håret till en stor dag? Jätte tacksam för svar då jag vill kunna veta hur jag ska räkna allting =) 

det är helt olika eftersom vi alla frilansar inom olika marknader.
Vill du ha exakta priser får du nog begära offert från respektive MUA.
Priserna är olika beroende på om du kan tänka dig att åka hem till en mua eller till deras studio/salong (billigare), eller om du vill ha hembesök som du skriver.(dyrare!!) 

Thu, 5 February, 2015 14.55 + Svara med citat
Lina
(Gäst)

Okej! Tack för ditt svar :) 

Sun, 8 February, 2015 10.25 + Svara med citat
Julia Berggren
Julia Berggren
Hallands län
Jag skulle ta 400 för smink och mellan 400 och 600 för håret beroende på om det skulle vara någon avancerad frisyr. :)
Thu, 12 February, 2015 19.57 + Svara med citat
Sandra Kjellén
Sandra Kjellén
Västra Götalands län

Ca 400:- för smink och 500:- för håret, så räkna med runt 1000:-. Sen tar man oftast mer för hembesök, som andra skriver. Lycka till!

Tue, 17 February, 2015 17.59 + Svara med citat
Lina
(Gäst)

Okej, tack för era svar :) 

Mon, 23 February, 2015 11.52 + Svara med citat

Visar 1 – 6 av 6

ANNONS
ANNONS
ANNONS
ANNONS
ANNONS